Nostalgie vole!

10/07/2016 0 Comments A + a -

Každá expedice má svůj konec. Ta má pětiměsíční spojená s erasmem ve Francii skončila v květnu. Na podobně dlouhou dobu jsem se sice odmlčela, ale rozhodně nezastavila. Ihned po příjezdu jsem jela svůj první závod sezony – třináctihodinový EPO survival. Článek z něj mám už dávno napsaný, stačí jen maličkost, vydolovat data z pokaženého notebooku a zajistit, aby internet na kolejích alespoň chvilku fungoval a povedlo se mi jej nahrát…




Postupně bych ráda zrekapitulovala a sepsala celé léto. Chtěla bych napsat o tom:

  • jak jsem běžela svůj první horský trail maraton především proto, abych si 10 hodin popovídala s navrátivší se Vendulkou z Kanady
  • jak jsem koncem června stopla auto plné dřevorubců na Ukrajině, ve kterém jsme následně profrčeli kolem Jonášových kamarádů
  • jak jsem ochutnávala irskou whiskey v 9 hodin ráno v irském městečku Bushmills
  • jak jsem poprvé složila vodáckou maturitu a vyeskymovala v proudu na Salze
  • jak jsem zařizovala ledničku ve Francii s tím, že jsem vyhandlovala mrazák
  • jak jsem na nejvyšší horu Korsiky Mt. Cinto vynášela více alkoholu než vody
  • jak jsem uklidňovala mamku před závratí na převislém žebříku při její první feratě v Raxalpech
  • jak jsme byli s Danem na jedné z kontrol 18tihodinového Mini Adventure Race dřív než Petreček s Krajícem jen proto, že jsme tu předchozí vynechali
  • jak mi začala škola a díky ní intenzivní podzimní sportovní příprava aneb kanoistika, lezení, fitness, outdoor a orienťáky
  • jak jsme si dělali s Hvězdářem selfíčko na stupních vítězů po vyhráném Císař Prague Challenge

No, tak všechno v postupných dávkách…
TrailManiacs, červen 2016
Ukrajina, červen 2016


Irsko, červenec 2017
Queyras - Francie, srpen 2016
Queyras - Francie, srpen 2016
Korsika, srpen 2016
Mini Czech Adventure Race, Sušice, září 2016
EPO OB, září 2016
Císař Prague Challenge, září 2016